جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

سلام فاحشه

سلام فاحشه! هان!؟ تعجب کردی!؟ میدانم در کسوت مردان آبرومند، اندیشیدن به تو رسم و گفتن از تو ننگ است! اما میخواهم برایت بنویسم. شنیده ام، تن می فروشی، برای لقمه نان! چه گناه کبیره ای…! میدانم که میدانی همه ترا پلید می دانند، من هم مانند همه ام! راستی روسپی! از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو، زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند اما اگر همان زن کلیه اش را بفروشد تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزاد شود این «ایثار» است! مگر هردو از یک تن نیست؟
مگر هر دو جسم فروشی نیست؟ تن در برابر نان ننگ است. بفروش! تنت را حراج کن…
من در دیارم کسانی را دیدم که دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیایشان،
شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی
نه از دین.
شنیده ام روزه میگیری، غسل میکنی، نماز میخوانی، چهارشنبه ها نذر حرم امامزاده صالح داری، رمضان بعد از افطار کار می کنی، محرم تعطیلی! من از آن میترسم که روزی با ظاهری عالمانه، جمعه بازار دین خدا را براه کنم، زهد را بساط کنم، غسل هم نکنم، چهارشنبه هم به حرم امامزاده صالح نروم، پیش از افطار و پس از افطار مشغول باشم، محرم هم تعطیل نکنم! فاحشه
....
نیما
نظرات 6 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ http://aytak-mahak.blogfa.com/


بازم سلام


اینم باهال نوشتی


مثل همیشه

خسته نباشی

موفق باشی

حسین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://silentsong.blogsky.com

قلمت خیلی قویه... آفرین...

پستات رو دارم میخونم... قشنگن...

فعلا...

امید دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام .قشنگ و دلسوزانه بود.بمن هم سر بزن....یا علی

آرش غنی زاده دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.cloob.com/name/ansar_m

فاش می گویم و از گفته خود دلشادم بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم ....

آری؛ فقر، گرسنگی، بیماری، بی سرپناهی، فرزندان ... همه اینها سوژه های متاثر کننده و ترحم برانگیزی هستند، اما هیچ یک قادر نیستند انسان سالم و پاکدامنی را که ارزش روح والای خویشتن را شناخته وادار سازد تا در بازار ارزان فروشان به انسانیت و شرافت خویش چوب حراج زند.

روی سخنم به آن دسته از افرادیست که در پس چهره بشر دوستانه و درد آشنای خویش در سدد پاسخگویی به امیال بی شرمانه و غیر انسانی خود برآمده و سعی دارند با قابل توجیه جلوه دادن این عمل قبیح و ننگین، تسکینی برای وجدان زخم خورده خویش یابند ...

آنان که جهل و انحراف عده ای را در جهت ارضای خواسته های شیطانی و نفس سرکش خویش به خدمت گرفته اند.

و چه بد تجارتی می کنند ...

بجای این هم دردی های ریاکارانه و ترویج بی بند و باری و فساد در جامعه اندکی از آنچه در اختیار دارید را بدون چشم داشت با نیازمندان قسمت کنید تا به قول خودتان مجبور به تن فروشی نگردند ...

به راستی که از دروغگویانید ...


بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ (19) وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّه رَؤُوفٌ رَحِیمٌ (20)‏ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ وَمَن یَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ فَإِنَّهُ یَأْمُرُ بِالْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ مَا زَکَا مِنکُم مِّنْ أَحَدٍ أَبَداً وَلَکِنَّ اللَّهَ یُزَکِّی مَن یَشَاءُ وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (21)

کسانى که دوست دارند فحشا در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکى براى آنان در دنیا و آخرت است; و خداوند مى‏داند و شما نمى‏دانید! (19)

و اگر فضل و رحمت الهى شامل حال شما نبود ... در حالی که خدا مهربان و رحیم است (مجازات سختى دامانتان را مى‏گرفت)! (20)

اى کسانى که ایمان آورده‏اید! از گامهاى شیطان پیروى نکنید! هر کس پیرو شیطان شود او را به فحشا و منکر فرمان مى‏دهد! و اگر فضل و رحمت الهى بر شما نبود، هرگز احدى از شما پاک نمى‏شد; ولى خداوند هر که را بخواهد تزکیه مى‏کند، و خدا شنوا و داناست! (21)

قرآن کریم - سوره نور ...

نچ!!!
نفهمیدی مطلب رو ... یا فهمیدی و زدی به نفهمی!
از حرفات و آیات و .... که واسه من روضه آف گذاشتی معلومه خیلی میخوای بگی حالیته ولی جناب تا نیوفتی تو منجلابش نمیفهمی چه بد دردیه نداری!!!
در ضمن هرکی بهت گفته اینقدر کلت پره که میتونی در مورد درستی و نا درستی کار بقیه نظر بدی و بگی این همدردیه ریاکارانس رز بیخودی زده !
حالا هم آهای تویی که ایمان آوردی اگه راست میگی کاری کن که وقتی خودت با یه فاحشه رو برو شدی به جز روضه یه کمک واقعی بهش بکنی !

ساحل م جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://sahel-blue.blogfa.com/

دردی ست بس سنگین و ننگین !!!

فرزان...........ه دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ

نمی دانم شاید .................
تعجب کردم شاید مقصر منم که هموز پیدا می شوند افرادی که درد جامعه دارند آن هم در عصر که در نمایشگاه عکس های نیمه عریان در پایتخت برای عموم می گذارند و بیشترین بازدید کنندگان آنرا مردان تشکیل می دهند.....................
نیما جان خوت نوشته ای و اگر بتوانی این فکر را به جز عملیات روانی پنهانی که آغاز کردی در بین دوستان خود آشکارش کنی
یا علی التماس..............
برایت می خواهم فهم بهتر و از آن بالا تر قدرت انتقال آن به دوستانمان تمامی جوانان پاک ایران
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد