جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

لحظه ها رو با تو بودن ....

لحظه ها رو با تو بودن ...در نگاهت جون سپردن...حس عشقو در تو دیدن...

مثل رویایه تو خوابه...

با تو رفتن با تو موندن ... مثل قصه تو رو خوندن .. تا همیشه تورو خواستن

مثل تشنگیه آبه...!

اگه چشمات منو میخواست تو نگاه تو می مردم..

اگه دستات مال من بود جون به دستات می سپردم..

اگه اسممو میخوندی دیگه از یاد نمی بردم..

اگه با من تو میموندی همه دنیا رو می بردم...!

بی تو اما سر سپردن... بی تو و عشق تو بودن .. تو غبار جاده موندن..

بی تو خوبه من محاله...!

بی تو حتی زنده بودن .. بی هدف نفس کشیدن ...تا ابد تورو ندیدن...

واسه من رنج و عذابه...!

اگه چشمات منو میخواست تو نگاه تو می مردم..

.........

...

توی آسمون عشقم غیر تو پرنده ای نیست ...

روی خاموشیه لبهام جز تو اسم دیگه ای نیست..

توی قلب من  هیچکسی جایی نداره...

دل عاشقم به جز تو هیچ کسی رو دوست نداره....

 اگه چشمات منو میخواست .................................

.................!

نیما

...

یا علی