جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

امشب ....

به نام آغاز......

آخ که چقدر دلم هوای بارون کرده ... چقدر دلم واسش تنگ شده خدا

واسه حرفای تیزش که درست میخورد وسط خلوت خودم و خودش

آخ که چقدر دلم واسه آهنگش تنگ شده .. آره آهنگش

وقتی استاد قوامی میخونه

"تو ای پری کجایی که رخ نمی نمایی..... از آن بهشت پنهان دری نمیگشایی"

اشک چشمامو پر میکنه هروقت بهش گوش میدم.....

میدونی الآن چی میخوام؟!

الآن فقط یه آرزو دارم اونم ساحله!

آره امشب دلم فقط ساحل میخواد... قربونش برم خدا اینم ازم دریغ کرده!

 

 

بی خیال....

میدونی امشب دلم آرومیه نوای بارون رو می خواد

امشب چشمام بی خوابن و نم نم بارون تو چشمام

بارون برام یه خاطره هست .. خاطره میلا عشق

خاطره میلادی که تقدیر برای من نوشت

خاطره نداشتن همیشگی چشمای اون

خاطره نبودنش توی شبای سوت و کور

بارونی که هر نم نمش بوی گل و بهار میداد به مخمل سرخ گلای باغچه یه دنیا اعتبار میداد!

بارونی که با زدنش دنیا رو شستو شو میداد اما دل اون همیشه با یه چتر سیاه  رو میگرفت!

وقتی که بارون میباره یاد اونوباز دوباره برام تداعی میکنه

اشک رو تو چشمام میاره ...

دلم میخواد اون بدونه دلم براش بارونیه اما چه فایده اون که باز چتر سیاه رو میگیره!

دلم میخواد اون بدونه که دنیای بزرگتر ها مثل یه زندون میمونه!

بارون ببار رو شیشه ها پنجره تنها نمونه بزار صداتو بشنوه یاد تو یادش بمونه

بارون ببار تا بشکنه سکوت سرد این خونه این حال داغون منو جز تو آخه کی میدونه؟!

 

 

آخ که چقدر دلم میخواد زار بزنم دلم میخواد از روی هر چی پشت بومه بپرم!

یعنی میشه؟!

آخ کاش میشد آدم هزار بار بمیره!

کاش میشد ساعت نره ... پنجره از جا بپره...چراغها رو زمین باشن ...عینکها دودی نباشن ...!

کاش میشد هر چی دیوار بود خراب میشد جای همش پل میزدن

کاش میشد هیچ کس دل هیچ کسی رو خون نکنه بجاش یه دسته گل بده تا اونو آروم بکنه

آره کاش میشد ....

 

اما به قول بچه ها کاشکی رو کاشتن سبز نشد!

درست میگن کاشکی رو بکاری سیاه میشه سبز نمیشه!

...........

 یا علی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://ir-blog.blogsky.com

سلام

زینب شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.farzad-zeinab.blogfa.com

کاش همه ای کاش ها ممکن بود!

عاشق دل تنها دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.asheghe-del-tanha.blogfa.com/

_____hug*hug*____________*hug*hug*_____
_____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*__________*hug*__________*hug*__
_*hug*____________ _____________*hug*___
_____*hug*____ سلام عزیزم _______*__*hug_
_*hug*____ ____من آپدیت کردم____ *___*hug_
______*hug*_________________*hug*______
________*hug*_____________*hug*________
__________*hug*_________*hug*__________
_____*hug*___*hug*_____*hug*___*hug*___
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*_________*hug*___________*hug*__
__*hug* ________________________*hug*___
hug*___*______خوشحال میشم_____*___*hug
__hug*___*______یه سر بزنی_____*____*hug_
______*hug*_________________*hug*______
________*hug*_____________*hug*________
__________*hug*_________*hug*__________
_____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*_________*hug*___________*hug*__
__*hug*________________________*hug*___
___*hug*____راستی فدات شم _____*hug*____
_hug*___*____نظر یادت نره بدی____*___*hug_
______*hug*_________________*hug*______
_____hug*___*____منتظرم____*__*hug______
__________*hug*_________*hug*__________
____________*hug*____*hug*_____________
امیر __________*hug*_*hug*_________ تنهایی
________________*hug*__________________
_*www.asheghe-del-tanha.blogfa.com*_______

عاشق دل تنها دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.asheghe-del-tanha.blogfa.com/

سلام عزیزم .
چرا اپ میکنی خبرم نمیکنی .

مریم دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.faghattorodostdaram.blogfa.com/

salam khobi webe ghashangi dari omidvaram dar panahe hagh movafagh bashi age ba linke man movafegh bodi khabaram kon

kavan دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.shaghayeghe-ziba.blogfa.com/

salam nima jan manam khobam mamnon az ın ke khabaram kardı kheylı bahale hatman agar ap kardı khabaram kon khosh hall mısham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد