جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

دیگه آخراشه ها .....

 

 

به نام پایان بخش زمان ....

اولین ساعت های آخرروز ساله که دارم اینو مینویسم

چند ساله که دیگه مثل اون روزا منتظر عید نیستم .. نه که من فقط اینجوری باشم .. فکر میکنم بقیه هم همین جورین!

این روزا معمولا تنهایی رو همه ترجیح میدن!

خب بگذریم شب عیدی به چیزای خوب فکر کنیم

میدونی من هدیه رو خیلی دوست دارم .. هم دادن هدیه هم گرفتنش!

مثلا فکر کن یکی بهت یه دنیا پنجره باز هدیه بده!

یا یه دنیا پروانه آبی یا حتی یه قطره محبت از صمیم قلب ...

کاش همه هدیه ها از صمیم قلب بود تا این قدر قلبها واسه خاطر بعضی هدیه ها نرنجه!

باز بحث داره منحرف میشه !

میدونی سال 86 واسه من شاید بهترین سال زندگیم بوده!

بر عکس سال 85 که بدترین سال زندگیم بود با سالی که گذشت خیلی حال کردم

دقیقا سال پیش همین موقع ها بود که شب ها از سنگینیه بار غم و غصه خواب از چشمام رفته بود!

آخ که چه شبای بلندی بود .... و دردناک

ولی این شبها خدا رو شکر خیلی هوامو داشته خدا ...

همیشه ممنونشم

میدونم که نمیتونم کارش رو جبران کنم ولی کاش خودش کمک کنه قدرشو بدونم

ببین رفیق یه جمله هست که همیشه پشتوانه بزرگی واسه جنگیدن توی سختی ها بوده واسم

میدونم که تا حالا هزار بار دیدی و میدونی ولی ایندفه واسه خاطر من نه واسه خاطر خودت یه لحظه واقعا بهش فکر کن

هیچ وقت به خدا نگو که یه مشکل بزرگ داری چون اون خودش میدونه همیشه به مشکلاتت بگو که یه خدای بزرگ داری!

امید وارم سال خوبی باشه واسه همتون

به امید ظهورعدل

 

 

خیلی چاکریم خدا!

....

آخرین شب سال 86  تون به خیر

و مثل همیشه یا علی